sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Hiusviikko, päivä 4

4. päivä muistuttaa kovasti edellistä, mutta pysyin alkuperäisessä suunnitelmassani (kyllä, mulla on suunnitelma). Hiukset siis töihin kiinni ja huiviviritelmät kehiin! Hokasin että tyyli oli aavistuksen 50's vibainen, joten töistä päästyäni maalasin huulet punaiseksi ja laitoin normaalia vahvemmat rajaukset. Joskus on iha kiva tälläytyä vähän vaikka meniskin vaan käymään kaupassa. :)

Viihdyin tyylissä loistavasti. Huulten punaaminen monesti aiheuttaa vainoharhaisuutta tyyliin "mulla on iha varppina punaa hampaissa mulla on iha varppina punaa hampaissa mulla on iha varppina punaa hampaissa". Nyt ei käynyt niin.

Ja vielä hiukset auki. Tässä jotenkin vaan kaikki toimi kivasti. Taidan ottaa ihan useemminkin käyttöön tämmösen trashy 50's meiningin.

Kun suurinpiirein kaikki olivat nauttimassa Ruisrockista tai Yyterin biitsifudiksesta, tämä tyttö siivosi koko illan kotosalla. Jos joku nyt tulisi kylään ja väittäisin siivonneeni todennäköisesti mua ei uskottais. Mutta iha oikeesti siivosin! Kämppä oli kyllä semmosessa kuosissa että ei mitään järkeä! Kuka ihme täällä oikein sotkee? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti