tiistai 11. toukokuuta 2010

Puuteria!

Tein tänään jotakin, mitä en ole tehnyt noin kahdeksaan vuoteen. Ostin puuterin.

Olin kuin kala kuivalla maalla seikkaillessani meikkihyllyviidakossa. Olen aina aivan ulalla jos pitää ostaa meikkivoide, joten puuterin ostaminen ei tuntunut yhtään helpommalta. Kaikkia muita meikkejä shoppailen todella sujuvasti, mutta meikkipohjasta haluan luonnollisen ja se tuntuu kovasti haastavalta. Onneksi esimerkiksi Sokoksella olen saanut todella hyvää palvelua kun olen kysellyt eri tuotteista.

Ja tässä lopputulokseni. Ostin Lumenen Natural Code-meikkivoiteen jokunen aika sitten, ja olen ollut tyytyväinen. Tällä logiikalla ostin siis saman sarjan puuterin. Sekä meikkivoide että puuteri ovat saman numeroiset, eli tuumasin niiden olevan saman sävyiset, eli passaavan omaan ihooni hyvin. :D Näin insinöörinitu ostaa meikkejä, logiikalla. Onko muilla hyviä meikkien ostovinkkejä? Entäpä kokemusta kyseisistä Lumenen tuotteista? Tai vaikkapa ehdottomia suosikkituotteita joita haluaisi hehkuttaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti