maanantai 29. marraskuuta 2010

Gossip Girl-koukussa!

Olen virallisesti, todella hyvin pahasti koukussa Gossip Girl-sarjaan. Kun sitä näytettiin telkkarista, en juurikaan ollut kiinnostunut. Mutta nyt, kun kuukauden sisään olen katsonut koko sarjan (okei, muutamaa 4. tuokkarin jaksoa lukuun ottamatta) olen hämmentynyt miten en ollun kiinnostunut sarjasta. Mikä ihme mua vaivas?

No jooo, sarjan juonikuviot on vähintäänkin kieroutuneet ja ennalta arvattavat juonittelut saattavat olla hiukan laimeita, mutta se puvustus! En ole vaivautunut ottamaan selvä kuka nero tämän sarjan vaatteiden takana on, mutta kyllä vain tekee työnsä oikein.

Olen erityisesti ihastunut Serena van Der Woodsenin (ihastuttava Blake Lively) tyyliin. Ripaus hippiä kaikkeen siihen klassisuuteen tekee lookista vain jotenkin niin täydellisesti toimivan! Toki Blaken luonnon suomat avut tekevät oman osuutensa... Tietyt kaavat puvustuksessa on havaittavissa, super lyhyet helmat (jotka sopivat kilometrikintulle) ja erityisesti iltapuvuissa avonaiset pääntiet (jotka tuovat, köh, no onhan se selvä mitä esille) ovat paljon esillä ruudussa, mutta asussa on aina joku juju. Tällaisen tyylin omaksuisin mielelläni itsekin! Hillitymmillä päänteillä ja hieman pitemmillä helmoilla varustettuna. Kiitos.

kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti