tiistai 30. marraskuuta 2010

Työhakemus- & CV-ahistus.

ARGH!!!!! Kuinka hankalaa, vaikeeta, mahdotonta voi olla työhakemusten kirjoittaminen ja CV:n päivittäminen?!? Kyllä, mulla on pohja työhakemukseen mutta kun vaihtaa alaa aivan täysin joutuu miettimään hakemuksen sisällön tyylin ihan uusiks. Ja sama homma CV:n kans... Onneks on blogi mihin voi tulla avautumaan näistä elämää hankaloittavista asioista ja purkaa kaikki mulla-menee-hermot-tää-on-kuraa-fiilikset. Heti helpotti!

kuva
Kiitos ja anteeksi!

4 kommenttia:

  1. Samat ongelmat täällä. Viimeks tehny työhakemuksen 6v. sitten ja on pitäny päivittää jo vaikka kuinka kauan, mutta kun ei saa aikaiseksi!!! t. Chatrin (tää ei jostain syystä anna mun kommentoida omalla nimimerkillä.....?)

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla etten ole tämänkään asian kanssa yksin! :D Aivan uskomattoman turhauttavaa lukea omaa tekstiään uudestaan ja uudestaan ja koittaa saada ajatukset pysymään kasassa.

    Ja mitä bloggeriin tulee, tää on kenkkuillu jonkun aikaa ihan kummia. Täytyy toivoo että rupeis pelaan kunnolla. :)

    VastaaPoista
  3. Otan osaa! Mä inhoan työhakemusten laatimista joka kerta (onneks nyt niitä ei tarvi ajatella ennen helmikuuta). Pahinta on kun pää ei tuota mitään muuta kuin kamalia kliseitä tyyliin "tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa" :D Tsemppiä työnhakuun!

    VastaaPoista
  4. Kiitos tsemppaamisesta! Koitan välttää juurikin noita "olen iloinen ja positiivinen enkä pelkää haasteita" aivo-oksennus-kliseitä. :D Siksi tämmöset hakemukset varmaan onkin niin vaikeita paloja kun ei haluaisi vain sotkeentua itsensäkehumis massaan...

    VastaaPoista