tiistai 29. kesäkuuta 2010

Juhannus, päivä 2

Tässä lupailemani toinen osuus Juhannuksestani jonka unohdin postata. Hupsis... Kesäpää toimii hienosti kun unohtaa klikata "julkaise teksti" :D Tiedossa siis poikkeaminen mökille, lehmien bongausta liikkuvasta autosta ja Himosfestien lauantai. Oli kivaa, ei voi muuta tuumata. :)

Olen todistetusti kastanut talviturkin varpaistani!

Pitäähän veneestä olla kuva.

Oli sielä lehmiä! Vähän vaan kaukana...

JukkaPoika ja Sound Explosion Band oli niiiiiiiiiiin hyvä ettei mitään järkee! Olen edelleen ihan in love tohon basistiin. :D



Aina yhtä ihana Irina! Olispa itselläkin niin kaunis ääni. :)

Oli siellä myös Raptori, joka oli mun mielestä aivan kuraa... Jokainen saa toki muodostaa oman mielipiteensä.

The Baseballs! Tykkäsin kovasti, erityisesti pianisti ja bassottelija oli tosi jeeeeees.


Näin ekaa kertaa PMMPn. Täyttivät odotukset iha 100%.


Kello puol 5 aamulla sisäpihalla napatut asukuvat. Oikeesti mulla oli nahkatakkikin päällä, mutta sen tarttin kameran tueks. Niin, ja sukkikset kiskoin kans jalkaan kesken päivää. :) Festarikuteiden täytyy voida olla vähä juntit.

Joku humalainen luuli että mun molemmat kädet on paketissa. Oikeesti ostin ton hupparin noiden peukku-kolosten takia. :D Nyt siitä on jo tullut rakas luottovaate muutenkin.

Nautin täysillä Juhannuksestani! Toivottavasti myös muilla on ollut mukavaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti