tiistai 8. kesäkuuta 2010

Kaktukseni

Nyt on uudet shortsit ulkoilutettu ensimmäistä kertaa, ja pakko todeta että hyvät on! :) Tästä päivästä ei mitään super-postausta saisi aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisi, joten päätin kertoa iloisesta perhetapahtumasta kaktusruukussa.

Katsokaa miten mun pikkunen kasvaa! :) Luulin jo että joulukaktukseni olisi mennyttä, mutta päätin vielä kerran yrittää. Liotin ja lannoitin kaktuksen oikein kunnolla ja thädäääääääää, se alkoi kasvaa.

Sain kaktuksen jo aika kauan sitten, itseasiassa se oli jo ensimmäisessä kämpässäni, ja olen onnistunut pitämään sen hengissä juuri ja juuri. (Nyt kun tuumasin tarkemmin, kaktus taisi olla pianoni päällä jo kun asuin kotona-kotona!!!) Olen ihan pähkinöinä siitä että olen saanut jotakin elollista pysymään hengissä näääääääääääin kauan ja vieläpä kasvamaan.

Toivottavasti Murattini on yhtä lujatahtoinen taistelija kuin tämä Kaktus. ;)

2 kommenttia:

  1. Eikö kaktukset olekkin kivoja! meillä on 12 kaktusta.

    VastaaPoista
  2. Kaktukset tosiaan on kivoja kun pysyvät hengissä! Ihan niinku muutki kasvit, mutta niillä on tapana mun hoidossani luovuttaa ennemmin tai myöhemmin...

    VastaaPoista