tiistai 27. huhtikuuta 2010

Kerta kiellon päälle

Noniin... Niin monta faktaa jakoon kun vain keksin, ei kuitenkaan enempää kuin 100. Alkuun ajattelin olla tekemättä tätä, sillä ketäpä kiinnostais randomit faktat kenestäkään. Ja sit tajusin, että itse olen lueskellut ja nauranut muiden listoille, niin blogeissa kuin Facebookissakin. Joten täältä pesee!

1. Olen kotoisin Tampereelta enkä tiedä parempaa paikkaa asua.

2. Tiedän, missä talossa haluaisin asua. Asuin siellä jo kerran ja haluaisin takaisin. Se on ainoa paikka jossa olen yksin asuessa tuntenut olevani oikeasti kotona.

3. Vihaan Tampereenmurretta, mutta pidän joistakin sanoista joita ei muualla tunneta

4. Olen kaikesta kaupunkilaisuudestani huolimatta hieman maalaislapsi.

5. Teininä vihasin sitä, että oli pakko mennä mökille. Nyt taas pidän mökkeilystä.

6. Minulla on pikkuveli.

7. Veljeni suorittaa asepalvelustaan juuri, ja olen hänestä aivan älyttömän ylpeä.

8. Itkin veljeni valassa.

9. Olen aivan äärettömän herkkä ja onkin ihme jos menee viikko jos en vähän itkeskele.

10. Itku on minulle keino purkaa tunteita olivat ne hyviä tai huonoja.

11. Olen kuitenkin mielestäni reipas ja rohkea.

12. Ammattini on sähköasentaja. Siis sen ohella että koitan esittää insinööriopiskelijaa ja myyn kukkia. :D

13. Tunnen monesti olevani yksi jätkistä ja se sopii oikein hyvin

14. Pieru-vitsit ovat mielestäni hauskoja

15. Pidän sarkasmista. Muutenkin haluan huumorini mahdollisimman mustana ja kuivana.

16. Suosikkivitsini liittyy Mikki-hiireen ja kakkaan korvissa.

17. Soitan pianoa.

18. Koitan opetella soittamaan myös kitaraa. Kitaristit on hoteimpia.

19. Olen myös laulanut kuorossa. Äänialani oli sopraano.

20. Toisinaan ikävöin laulamista, mutta en usko että nauttisin siitä samoin jonkun toisen kuoronjohtajan ohjauksessa.

21. Lauleskelen kaiket päivät kotona ja joskus hymisen myös kaupungilla.

22. En tiedä miten toimisin ilman musiikkia.

23. Musiikin suhteen olen aika kaikkiruokainen. Eniten kuitenkin kuuntelen rockia ja reggaeta sekä jonkunverran hoppia.

24. En kestä Simo Silmua. Pelkkä ajatuskin nostaa villat pystyyn.

25. Tykkään syömisestä.

26. En kuitenkaan suostu syömään hernekeittoa. Hyi!

27. Olen syönyt ötökän ja skorpparin katugrillistä Kiinassa. Ötökkä oli iha jees, skorppari aika pahaa.

28. Matkustaminen on yksi suosikki puuhistani.

29. Ihan jo toiseen kaupunkiin reissaaminen virkistää kummasti.

30. Olen käynyt aika paljon myös ulkomailla.

31. Haluaisin reilaamaan Eurooppaan.

32. Vihaan siivoamista. Erityisesti imurointi aiheuttaa inhotusta.

33. Omistin jo kerran tiskikoneen, mutta se ei mahtunut nykyiseen keittiööni joten jouduin myymään sen.

34. Olen romantikko.

35. Kehittelen joskus päässäni ällö-överi-romanttisia kohtauksia elokuvien tyyliin.

36. Seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa 5 vuotta. Tai oikeastaan 4v ja 11kk

37. Olimme myös kihloissa.

38. Se ei mennyt kovin hyvin, mutta oli kasvattava kokemus.

39. Olen kasvanut todella itsenäiseksi ja olen siitä ylpeä.

40. Minulla ei ole aavistustakaan mikä haluaisin olla isona.

41. Olen ukoisesti kuin klooni äidistäni nuorena.

42. Kerran äippä sanoi (kun vouhkasin hänelle jostakin jutusta) että joskus minua katsoessa tuntuu kuin katsoisi itseään peilistä 30 vuotta sitten. Se oli mukava kuulla. :)

43. Koitan kasvattaa pitkiä hiuksia mutta projekti etenee aivan liian hitaasti.

44. Olen harkinnut hiustenpidennyksiä monesti, mutta pelkään niiden pilaavan oman hiukseni.

45. Olen myös miettinyt klipsipidennyksiä.

46. Pidän ulkoisista muutoksista itselläni, mutta toisinaan haraan vastaan jos joku muu suunnittelee radikaaleja muutoksia.

47. Tykkään ihan älyttömästi Turtleseista ja Batmanista. Spiderman taas on iha blöä...

48. Osaan tehdä aivan järkyttävän hyvää lasagnea!

49. Olen muutenkin mielestäni aika hyvä kokki.

50. Minusta on mukavaa olla yksin ja tuumailla asioita.

51. Toisinaan tuumailuni menevät liian pitkälle ja pääni rupeaa hajoilemaan. :D

52. Pelkään oksentamista enemmän kuin mitään.

53. Saan pisteet aina En Ole Koskaan-leikissä siitä, että en ole koskaan humalapäissäni oksentanut ja siitä, että en ole edes maistanut tupakkaa.

54. Olen harrastanut ihan kauheasti kaikkea.

55. Huomasin juuri, että saan hiukseni letille. Jeeeee!

56. Olen joutunut viime aikoina opettelemaan olemaan aikuinen

57. Aikuisuus tuntuu pelottavalta ajatukselta.

58. Pidän liikunnasta!

59. Paras reeni minkä olen ikinä tehnyt on potkunyrkkeilyssä, jossa lopulta jalkani eivät kantaneet kunnolla ja tuntui että taju lähtee.

60. Olen ollut puhelinmyynti-työssä.

61. Se ei sopinut minulle ollenkaan. Rehellisesti voin sanoa että vihasin duuniani.

62. Olen kuitenkin tyytyväinen että koitin puhelinmyyntiä, sillä nyt voin sanoa kokemuksesta että en pidä siitä.

63. Tyylini on todella vaihteleva.

64. Mutta noin yleisesti olen farkku-tyttö.

65. Olen vasta huomannut, miten mukavia ja käteviä mekot ovat.

66. Mekon kun kiskaisee päällensä, niin ei tarvitse miettiä että sopiiko tamä toppi näiden farkkujen kanssa. Kokonaisuus on jo valmiiksi mietitty.

67. Haluaisin oppia käyttämään koruja monipuolisemmin.

68. En siedä legginssejä missään muodossa!

69. Minusta on aivan älyvapaata hillua kylällä pitkissä kalsareissa ja t-paidassa.

70. Minulla meni 24 ja ½ vuotta ystävystyä sukkahousujen kanssa.

71. Nyt tullaan iha kivasti toimeen, eikä ahdisteta toisiamme.

72. Tykkään näperrellä kaikkia käsitöitä.

73. Erityisesti pidän virkkaamisesta, sillä siitä tulee nopsaan valmista.

74. Viime talvena opettelin kutomaan kunnolla ja sainkin aikaiseksi hauskan pipon!

75. Haluaisin osata ommella paremmin. Täytyy siis reenata lisää!

76. Kun tapaan uusia ihmisiä, olen todella ujo

77. Lämpiän uusille ihmisille muutenkin todella hitaasti.

78. Kun minua oppii tuntemaan, olenkin ihan kiva enkä juurikaan ujo. :D

79. Kotini on ikuinen projekti.

80. Tällä hetkellä to-do-listalla on vaatekaappien ovien maalaus ja kummallisen sementti-möhkäleen naamiointi nätiksi.

81. Haluaisin myös siirtää pianoni makuuhuoneesta olkkariin, mutta kuka lainaisi lihakset moiseen repäisyyn? Kuka auttaisi Tiitiäistä?

82. Minulla on ristiriitainen suhde jouluun, en tiedä mistä se johtuu.

83. En ole koskaan ollut yksin elokuvissa. Ainakaan en muista että olisin...

84. 3D-leffan katsominen oli aivan valtava pettymys.

85. Numero 15 on suosikkini. Pelasin jalkapalloa ja ringetteä numerolla 15 ja bongailen esim lätkässä kuka pelaa "minun numerolla"

86. Tykkään katsella urheilua telkkarista. Erityisesti jääkiekkoa, sillä siinä on nopea tempo.

87. Suhtaudun Facebookkiin todella kriittisesti. En ymmärrä miksi pitäisi olla fb-kamu semmoisen henkilön kanssa jota ei tunne, eikä edes ala-asteella ollut kaveri vaikka olisi ollut samalla luokalla.

88. Olen todella utelias ja joskus saatan töksäyttää tökerön kysymyksen ajattelematta asiaa sen kummemmin. Hetken päästä hävettää...

89. 1989 on veljeni syntymävuosi.

90. Haluaisin kunnollisen kameran, ja mielellään jopa oppia käyttämään sitä.

91. Pidän paljon juustoista. Joskus toivon että pelkillä juustoilla voisi elää.

92. Suosikkini on valkohomejuusto!

93. Pitkästyn todella harvoin. Voin viettää pitkiäkin aikoja ihan vain olemalla ja nauttimalla yksin olemisesta ja haaveilusta.

94. En pidä kahvista. Suosin teetä ja kaakaoa.

95. Joskus olen ristiriidassa itseni kanssa.

96. Kännykkäni on Nokia. On aina ollut. En usko että oppisin edes käyttämään muuta. :D

97. Minulla on todella huono nimimuisti, mutta kasvot jäävät hyvin mieleen.

98. Monesti näen kaupungilla tutun näköisen ihmisen ja jään miettimään mistä tuokin pitäisi tuntea.

99. Olen hieman nörtti ja pidän sarjakuvista.

100. Pidän paljon myös oikeista kirjoista.

101. Blogini nimi tulee lempi/kutsuma/yläaste/alteregonimestäni ja siitä, että minulta monesti kysytään että "mistä sä tonkin asian tiiät" tai "mistä sä ton tyypin tunnet". Vastaus on "tottakai mä tiedän/tunnen, tää on mun kaupunki" Siitä siis Tiitiäisen kaupunki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti